[Epitesz-barkacs] 2 motoros hutoszekreny

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Nov. 16., H, 00:38:41 CET

gyapo wrote:

> Egy regebbi notebook is megvan egy tizesbol, es
> dos+turbo pascallal csodakra kepes.

Így együtt, tehát, ha az, akinek kell, van valami lövése a
programozósdihoz. Ha nincs, akkor továbbra is aszondom, hogy rámegy a
gatyó. Nem a hardver a sok, hanem a progi.

Ha nagyon megy a programozás, akkor is nekem úgy tunik, hogy az esetek
zömében a programozónak marha nagy a szeme-szája, nemtommije, szóval
gyakori, hogy kicsinek látszó feladat van, és ha nem az a konkrét
szakterülete, tehát azon a területen épp nincs gyakorlata, akkor a
ténylegesen ráfordított ido 1-2 nagyságrenddel nagyobb, mint amire o maga
saccolta az elején.