[Epitesz-barkacs] 2 motoros hutoszekreny

gyapo gyapo at freemail.hu
2009. Nov. 16., H, 07:54:53 CET

>Így együtt, tehát, ha az, akinek kell, van
>valami lövése a programozósdihoz. Ha nincs,
>akkor továbbra is aszondom, hogy rámegy a gatyó.
>Nem a hardver a sok, hanem a progi.

Azt mondom, hogy igen, de nem a program
iszonyatos dragasaga miatt. A piac miatt. Mivel
nincs keszen ilyen, egyedi fejlesztestol meg verszemet kapnak a programozok.
Van az a regi otletem, a home plc. Mi volt az
arat firtato kerdesemre a valasz? Egy kerdes,
mire fogod hasznalni? Vagyis ha valami sok
hasznot hozo dologra, akkor draga lesz a plc is.
:( Ertem en, hogy a piac ilyen, csak nekem nem tetszik.
Ez a pc-s vezerlo is ilyesmi, csak nem atmel/pic
harware-en, hanem pc-n. Nagysagrenddel tobbet tud
a hardware, futhat rajta linux vagy freedos, ami
ingyenes, jol tamogatott, sok fejlesztoeszkozzel
ellatott. A kijelzes egy 640x480-as vga-n is
sokkal jobb, mint a villogo ledek meg 2 soros
karakteres lcd-k. A program meg egy ertelmezo,
ami ala az egyszeru szoveges modulokat be lehet
tolni. Ha az ertelmezot sikerul stabilra
kigyomlalni, akkor mar nem lehet lefagyasztani. A
szoveges modulok fejlesztesere meg lehet adni egy
notepadet, vagy egy DreamWeaver-t, izles, ido es
penztarca fuggvenye, akarcsak a html-nel.

>Ha nagyon megy a programozás, akkor is nekem úgy
>tunik, hogy az esetek zömében a programozónak
>marha nagy a szeme-szája, nemtommije, szóval
>gyakori, hogy kicsinek látszó feladat van, és ha
>nem az a konkrét szakterülete, tehát azon a
>területen épp nincs gyakorlata, akkor a
>ténylegesen ráfordított ido 1-2 nagyságrenddel
>nagyobb, mint amire o maga saccolta az elején.

A program kb. olyan, mint a csaladi haz, sose
lesz kesz. Ha leulok a gep ele, hogy most irok
egy programot, ami ezt meg azt csinal, akkor sok
esetben fel ora mulva mukodik. Persze karakteres
kepernyon, vannak benne folosleges uzenetek, amik
a tesztelest szolgaljak, esetleg ezek szetnyomjak
a kepernyot stb. Innentol meg 1-2 nagysagrendnyi
idot ra lehet dobni, hogy szepen nezzen ki, es a
leheto legtobb hibat kiszedjem belole.
Par szal zartszelvenybol hegesztesz egy keretet,
az autoval fol tudsz ra allni, vagy veszel egy
motoros emelot, ami az egesz autot folemeli,
lagyan indul, szepen le van festve stb.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu