[Epitesz-barkacs] 2 motoros hutoszekreny

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Nov. 16., H, 08:24:46 CET

gyapo wrote:

> Azt mondom, hogy igen, de nem a program
> iszonyatos dragasaga miatt. A piac miatt. Mivel
> nincs keszen ilyen, egyedi fejlesztestol meg verszemet kapnak a
> programozok.

De hiszen ez csak egyedi lehet! Meglepne, ha bári tudni írni olyat, ami
mindenkinek megfelelne. Van, aki csajozósra fogná a figurát,
hangulatvilágítás valami érzékelésére, ágyle-kinyitás, mittudomén, más a
hangtechnikára hajt, házimozira, megint mások a hőmérséket mindenféle
trükkös szabályozására, amaz meg a behatolás elleni védelemre helyezné a
fő hangsúlyt, van, aki a wc-ből is akar internetezni...

És én nem vagyok otthon a dologban! Most képzeld el, aki otthon van, miket
tudna felsorolni. Ez házanként csakis egyedi lehet - szerintem.

> Van az a regi otletem, a home plc. Mi volt az
> arat firtato kerdesemre a valasz? Egy kerdes,
> mire fogod hasznalni?

A fentiek alapján én nem is lepődök meg.

> :( Ertem en, hogy a piac ilyen, csak nekem nem tetszik.

Tetszik vagy nem, az élet ilyen, piac meg alig van.

> A program kb. olyan, mint a csaladi haz, sose
> lesz kesz.

Ez nem lehet igaz. Az igen, hogy mindig lehet rajta javítani, de ha sose
lenne kész, azaz sosem lenne használható, akkor ebből nem lehetne megélni.

Ha van egy precízen meghatározott, és rém egyszerű feladat, az ki van
csukva, hogy a sosincs kész területére tévedjen. Pl itt sok szó esett már
a teljesítmény-méréséről. Ha az a feladat, hogy van két paraméter, ezeket
össze kell szorozni, adott a max pontosság valahogy, akkor nemtom, mi
lehet az, amit ezen évekig is lehetne akár fejleszteni. Főleg, ha
csicsáról szó sincs.

Nna én aszondom, hogy akinek nincs egy konkrét területen gyakorlata, annak
még egy ilyen egyszerűnek tűnő dologban is úgy törik bele a bicskája, hogy
százszor annyi idő múlva sikerül, amit akar.