[Epitesz-barkacs] spórolás intelligens termosztáttal

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Nov. 30., H, 14:13:08 CET

azt kellene megmerni, hogy adott kulso homerseklet mellett mennyi a szintentartas gazigenye. ebbol kiszamolhato egyfajta modell szerint a fajlagos hoveszteseg. legjobb olyankot, amikor nem vagytok otthon.

utanna azt megmerni, hogy adott kulso homerseklet mellett hogyan esik a belso homerseklet futetlen allapotban. ez melle akar azt is fel lehet venni, hogy kazan maxon jarva hogyan fut fel. kazan teljesitmenyet gazorakukkolassal lehet merni.  ebbol es a fentibol kijon a modell szerinti hotehetetlenseg, hokapacitas.

a ket erteket a modellbe beirva, egyreszt jon ki saccolas arra, hogy milyen termosztattal hogyan alakul a futesi koltseg.

masreszt lehet a modellbol joslast csinalni hideg teli napra, meg hasonlokra, es ellenorizni a valosagnak megfelelest.

vajk