[Epitesz-barkacs] spórolás intelligens termosztáttal

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Nov. 30., H, 15:01:13 CET

Arról a termosztátról beszélek, amiben van RTC (óra és naptár), és
beállítod hogy  8-16-ig legyen csak 18 fok otthon, 16-22-ig 23 fok,
22-6-ig megint 18, aztán 6-8-ig megint 23. Hétvégén meg csak éjjel 18,
nappal végig 23. Erre mondják az okosok, hogy intelligens termosztát, és
sok-sok megtakarítást eredményez.

Gábor

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4649 (20091130) __________

http://www.eset.hu