[Epitesz-barkacs] spórolás intelligens termosztáttal

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Nov. 30., H, 18:15:14 CET

Az elején még arról beszéltem, hogy ez a naptáros termosztát nem fog
értékelhető megtakarítást hozni napon belüli variálással.
Ezután tértem át arra, hogy ha nem ebben az irányban fejlesztem a
termosztátomat, hanem valami PID szerűség felé, akkor fogok vele valami
energiát megtakarítani, mert a szabályzáson belüli negatív túllendülés
kevesebb lesz, és így alacsonyabb átlaghőmérséklettel is beéri a család.

Gábor