[Epitesz-barkacs] spórolás intelligens termosztáttal

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Nov. 30., H, 19:57:39 CET

az atlag kazanok 8-24 kozott modulalnak. ha direkt erre mesz, akkor talalhatsz ami lenegy 6-ig, talan 4-ig is van, de nagyon keresni kell. a 24 nagyon atlagos, ez alatti max tejesitmenyut megint nagyon keresni kell, raadasul nehany 12-es van csak, az meg azert hatareset.

az a megdobbento, hogy a kovetkezo radiatorok:
4db 1600x600mm dupla lapradiator (dk22), 2db 800x600 ugyanaz, 2db bazinagy torolkozoszarito

50 fokos eloremenovel epphogy leadjak a 8KW-t!

persze van meg kb 70m2 padlofutes is, de a kettonek kulon termosztatja van, igy van olyan pillanat, amikor csak az egyik vagy csak a masik holeado uzemel.

probaltam trukkozni, hogy a padlohoz mindig megy a radiator is, de ettol csak melegebb lett a visszatero, rosszabb a kondenzacio. es igy is muszaj a radiator menjen magaban, mert a radiatoros helysegek gyorsabban hulnek mint a padlofuteses, surubben kell rajuk futeni.

vajk