[Epitesz-barkacs] UV-C es uveg?

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Okt. 7., Sze, 13:05:13 CEST

Párom hülye barátnője nyáron direkt úgy sétáltatta a kölykét, hogy háton
fekve kitette a napra. Mi meg a babakocsi 'ablakára' egy pelenkát
csiptettünk, hogy árnyékoljon. Eltérő iskolák :)
A karod forrósodását az infra okozza, az meg ugye nagyon más
hullámhossz, mint az UV, úgyhogy ebből nem következtetnék sokmindenre.

Állítólag a szemnek nagyon árt az UV, különösen idős korban jön elő a
fiatalon összeszedett dózis valami hályog képében. Jó lenne erről
pontosabbat tudni, mert ahogy egyre erősebb az UV, a gyerekeink nehogy
ráfázzanak később.

Gábor