[Epitesz-barkacs] mivel fureszeljem?

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Okt. 12., H, 20:39:04 CEST

jhidvegi írta:

> Ez most nem a szokásos magyar kettős tagadás, ez most logikailag jó!

Én ezt úgy értelmezem, hogy ő várna vele, amíg nem lesz kint hideg, azaz
meleg lesz. Szerintem ha a hidegig akar várni, akkor: várnék vele, amíg
kint jó hideg lesz. esetleg: amíg kint nincs jó hideg. de addig várni,
amíg kint jó hideg nem lesz, vagy nem lesz jó hideg, az nálam a melegre
várást jelenti.

> Amíg nincs kint jó hideg, addig vár.

Nem. Addig vár, amíg nem lesz kint hideg. Mi lesz, ha nem lesz kint
hideg? Szerintem meleg.

> Amikor már jó hideg van, már nem vár - szemben a másik mondattal,

De, egészen addig, amíg nem lesz hideg.

amiben addig vár, amíg jó hideg lesz
> (van), és amikor már elmúlik, tehát meleg lesz, már nem vár.

Magyarország olyan ország hol a nemes nemtelen, lábasodnak nincsen lába,
aki szemes szemtelen. A csinos néha csintalan, szarvatlan a szarvas,
Magos lehet magtalan, s farkatlan a farkas. :-)