[Epitesz-barkacs] radiátor csobogás

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 19., H, 14:52:48 CEST

vajk fekete wrote:
> biztos nem mindegy neki. plane ha azt veszem, hogy gyujtas elott
> szelloztet, stb.
> aztan hogy a kozel 100% kitoltest 8 orankent 2 ora szunettel, vagy 20
> percenkent 5 perc
> szunettel tartja, az nekem mar szinte tokmindegy.

Most akkor mindegy vagy nem mindegy. :-)

A többit értem, és okés is.
Az előremenő hőfokot manuálisan lehet állítani?
Ha lenne olyan szabályozó, ami a kazán lángját állítgatja úgy, hogy ez az
előremenő a kívánalmaknak megfelelő legyen, az lenne a legjobb. Ha gyors
felfűtés kell, feltolná egy korlátozott értékre, de utána semmi
kapcsolgatás, mégis mindig jó lenne a hőfok. Hát szóval ez lenne a
folyamatos szabályozás, sima PI lehetne.