[Epitesz-barkacs] radiátor csobogás

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Okt. 19., H, 15:17:56 CEST

a mindegy nemmindegy-t ugy ertettem, hogy ha 80% a kitoltes, akkor a pwm frekije nem igazan szamit. ha 10%, akkor nagyon is szamit.

az egyszerubb kazanok azt tudjak, hogy egy parameterezheto fuggveny szerint a kulso homerseklet alapjan valasztanak eloremeno homersekletet. (mar felszereltem a homerot!)

ha kint hideg van, akkor biztos melegebb viz kell a 80% bekapcs arany melletti hontartashoz, mint ha kint meleg van. logikus, egyszeru.

ha nagyon nem lenne jo, akkor tennel a homero ellenallasra egy sontot kapcsoloval, rairnam hogy turbo. ha keveslem a sebesseget, akkor rakapcsolom, es onnantol 80 fokos vizzel fut mindenkeppen.

vajk