[Epitesz-barkacs] beretta gazkazan kerdes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 20., K, 14:46:57 CEST

vajk fekete  <halaloszto at yahoo.co.uk> 2009.10.20. 12:25:28-kor írta:

> mire kell neked a 2-3kW? ha lakast futeni, akkor puffernek ott a lakas.
> ketorankent elinditod a kazan felora-negyven percre, es kesz is vagy.

sajnos nincs leírásom a berettához, tehát nem ismerem az ilyen kazánok
lelkivilágát. Azt láttam, hogy van benne egy keringető szivattyú is

ha kétóránként elindítom, és 40pecig termel, akkor 80percig nem, és akkor
a fali radiátorok kihülnek (nálunk nincs padófűtés)?

lehet, hogy van benne valamilyen elektronika? leírásom ugyan nincs, de
"ha meg lúd, akkor legyen kövér", azt ki lehetne (kellene) használnom