[Epitesz-barkacs] beretta gazkazan kerdes

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Okt. 20., K, 15:07:58 CEST

van benne elektronika, de nem kell tudnod rola. van egy pontja, ahova egy kapcsolot kell koss. ha osszezarod, akkor fut, ha megszakitod akkor nemfut.

teszel ra egy szobatermosztatot, es kesz. nem kell szorakozni vele semmit. padlofutes sem kell. beallitod a termosztatot 18 fokra, es kesz. 17 foknal elinditja a kazant, az fut mint a meszes, es amikor 19 fokra futotte a lakast, akkor abbahagyja. utanna orak alatt a lakas 17-re hul, es minden elolrol.

vajk