[Epitesz-barkacs] építési engedély, lakhatási engedély

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Okt. 29., Cs, 18:34:30 CET

köszönöm a válaszokat.

>ha Zsolt az engedély megkérésekor már benne lakott (felújítás), az önkormi
>nem lakoltathatja ki Zsoltot (az én meglátásom szerint)

igen én már akkor is benne laktam, mivel ez egy régi házikó volt.

mészkő téglás alappal, mészkőtéglás, sima téglás, 20*20*20cm-es
betonkockákból álló, víz és hő szigetelés nélküli, főfalakkal, teljesen
elkorhadt hajópadlóval, ócska fürdőszobával, beépítetlen tetőtérrel, rossz,
szú ette ablakokkal és ajtókkal, szú ette födémgerendákkal, stb..... és még
sorolhatnám,  kb. egy jó kinézetű romhalmazt vettem és cseréltem
meglehetősen ócsón.

ennek a felújítása kb. 80%-a lett volna egy újnak, így a felújítás során
véletlenül ledőlt 1-2-3-4 főfal és valamilyen oknál fogva az alap is
újrabetonozódott., a többi meg csak úgy rékerült az előbbire.

>Viszont vigyázni is kell a használatbavételi halogatásával, mert
>egyszercsak
>előállhat egy olyan helyzet, hogy akkorra készül el az épület, mire nem fog
>megfelelni a hatályos előírásoknak és nem kapsz rá használatbavételit. Vo

igen, ezt is tudom, sőt már asszem most sem felelne meg az előírásoknak,
mert már mintha klima berendezés is kötelező tartozék lenne.

de megnyugtattak, hogy ez most még így jó lesz.

szóval, én nem vagyok ellene a használatbavételnek, csak nagyon rendkívűl
furcsállom, hogy ilyen gyorsan... pl. a levél 21-én kelt, tegnap vettem át a
mai időpontra, szóval ez a gyorsaság vagy tempo amin csodálkozom, mert a
tanács az nem a speedjéről híres..., bár ha az adó osztályra írtam, hogy
ellent mondok na arra 1 héten belül jött a válasz.

tehát van van felelős műszaki vezetői nyilatkozat, van vízmű papírom, elműs
még nincs de azt mondták, hogy akár a mostani szerződés fénymásolata is
elég, meg a kéményes papír.

DE

mivel 2 kémény van/lenne a házon de ebből csak egy van felépítve és azt sem
vette át a kéménykedő, szóval most így télen én rohadtul nem állnék neki egy
8 méter magas kéményt építeni.... utálom a hideget és odafagy a kezem a
téglához, nem is beszélve arról hogy akár a kötőanyag is megfagyhat.

továbbá az egész használatbavételi engedélyezés nekem most annyira egyéb
okok miatt nem lenne jó, nekem kb. jövő májusában jobban esne ez a dolog,
meg addigra el is készülhetnék és addigra bolygók állása is kedvező lenne :)
na ezt nem szó szerint kell venni:)

tehát kérdésem igazából arra irányult, hogy mi lehet ennek a kapkodásnak a
hátterében az önkormányzat részéről ?