[Epitesz-barkacs] építési engedély, lakhatási engedély

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Okt. 29., Cs, 19:34:19 CET

Zsolt írta 29 Oct 2009  18:34 levelében:
> mivel 2 kémény van/lenne a házon de ebb~Nl csak egy van felépítve és azt
Ez nem lenne baj, nyilatkozol, hogy jó így és a későbbiekben sem
akarod megépíteni.

> sem vette át a kéményked~N,
Ez viszont gáz, ezt az akadályt meg kell ugranod. Sajnos most a
tűzoltók, kéményseprők a legnagyobb urak.

> tehát kérdésem igazából arra irányult, hogy mi lehet ennek a kapkodásnak a
> hátterében az önkormányzat részér~Nl ?
Nem tudok semmilyen kampányról, szerintem csak az új ügyintéző
szeretné átrágni Magát az elődje által hagyott kásahegyen.
Nem tudod, hogy hívták az elődjét?

Udv

szepygab
http://jokaja.hu