[Epitesz-barkacs] mágneskapcsoló vagy automata biztosíték az olcsóbb?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Sze. 1., K, 09:16:30 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.09.01. 08:29:14 +2h-kor írta:

> Szerintem ezt a kapcsolót simán ki kéne hagyni. Szerintem a bojler
> hőfokszabályozójának a nullára tekerése is teljesen kikapcsolja a
> szerkezetet.

a hőfokszabályozója gyárilag 60celsiusra van beállítva, csak csavarhúzónal
állítható....

> Másik lehetőség: mivel ez valszleg kétáramkörös kapcsoló, nem úgy kötöd
> be, hogy a fázist-nullát is kapcsolja, hanem úgy, hogy mindkét kontakt
> csak a fázist kapcsolja. Úgy kell megcsinálni, hogy a két kontaktust nem
> rövid úton kell átkötni, hanem egy-egy vékonyabb, hosszabb kanóc menjen a
> két kontakthoz legalább az egyik oldalon. Ezeknek van valami pártíz

ha ezt a 13,6A -t  2db 0,75 vagy 2db 1mm2 -es kb 20cm -es darabbal
párhuzamosítanám ??

> milliohmos ellenállásuk, és áramelosztó szerepet töltenek be. Ettől kezdve
> valszleg soha a büdös életben nem fog tönkremenni.

> Komolyan? Az a marokra foghatós, kerek? Hm.

nem, az a  6db-os "laikus háztartási" konnektor, ami max16A-es

> Vegyél egy 3 fázisú, 5 pólusút, amiből a védővezető marad eredeti

nagyon úgy néz ki, hogy ez lesz

> funkcióban, a maradék 4 pólusból 2-2-t tudsz a fázisra meg a nullára
> használni. Nem mondom, hogy rohadtul szabályos, de kit érdekel ebben a
> helyzetben?
> Persze akár fixen is be lehetne kötve a bojler, ennél nem szokott lenni
> villámcsapásból eredő túlfeszlöket miatti tönkremenési probléma.

ipari 64Amperes ipari dugó lesz a vége, villanyóra után itt lehet
leszakaszolni, széthúzni, hogy a fröccsöntött műanyagdobozos játékszereket
ne kelljen látnom

nem azért, de a 40 éve a 3fázisú "lapos" ipari villásdugó nem döglött meg
(amiben valódi rugó !!! szorította össze azt a két fémlemezt, amibe a villásdugót
 belenyomták)

sőt ilyen valódi rugó szorította össze a háztartási villanyvasaló bekötődrótját is

szóval ilyen "valódi, erős rugós" ( ma még ilyet gyártanak? ) ipari megoldás lesz :-(