[Epitesz-barkacs] akkupack kérdés

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Sze. 9., Sze, 09:29:16 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.09.09. 08:56:04 +2h-kor írta:

> tud csak működni, hanem egy beállított ideig kapcsolja be a reléjét egy
> start gomb megnyomása után.)

na, akkor ez kell

> [...]
> ráadásul valami ügyes trükkel észreveszi, ha van olyan cella, ami
> kisütéskor megadta már magát. Kimértem a múltkor, hogy ekkor az történik,
> hogy pl 17V-ról (a 18V-os) néhány másodperc alatt leesik bő 1V-ot.. Ha ezt
> tapasztalja az elektronika, akkor kell abbahagynia a kisütést.
>
> Még jobb lenne, ha ezt munka közben is valami észre tudná venni.
> Leggyakrabban úgy száll el egy aksi vmelyik tagja, hogy hirtelen lassabb
> lesz a gép, de még ezt a pár csavart csak kibírja... Hát nem bírja ki.
> Ekkor már átpolarizálódik a lemerült cella, és simán kivégezzük akár 1

ha a 18Voltosban van 15db "elem" sorbakötva, azt az 1 megdöglöttet
hogyan tudnám kiszűrni???

> csavarral is. Hát ez ellen nem találtam még ki semmi okosat. Pedig nem
> lenne rossz. Nem nagy a hajtóerő, mert azt a stratégiát követem, hogy csak
> olyan akkus fúrót veszek, amihez 2 db 18V-os aksit adnak. :-)

nekem 2db 18Voltos ketyere van és 4db akkupack ( a 2darabos aksi miatt :-) )
és elsőként még a 12V-os 1akksist vettem, de a második akksi drágább
lett volna, mint amikor 2 akksit adnak hozzá