[Epitesz-barkacs] hogyan lehetne nagyobban megoldani?

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Sze. 18., P, 21:27:22 CEST

k_tibor írta:
> Egyszerű fogyókúrával (kalóriacsökkentéssel) az ember elsősorban izmot
> veszít, kisebb mértékben zsírt. Ha mellette aerobikozik, akkor is
> veszít izmot, de jóval kevesebbet. Ha súlyzózik, meg tudja tartani az
> izomtömeget.
> Nem emlékszem, hol olvastam, a zsírégetésre kerestem rá, úgy jött elő.

Ha ugyanazt csinálod nap mint nap, akkor nem nagyon veszítesz izmot,
ugyanakkora erőre van szükséged, mint addig. Ha a megnövekedett
energiaszükségletedet (elkezdesz edzeni) táplálékból fedezed, akkor sem
nagyon fogy a zsír. Ha megtartod a táplálékbevitelt, és elkezdesz több
energiát leadni, akkor az isten sem ment meg a fogyástól. Szerintem.