[Epitesz-barkacs] hogyan lehetne nagyobban megoldani?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Sze. 18., P, 21:56:09 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Ha ugyanazt csinálod nap mint nap, akkor nem nagyon veszítesz izmot,
> ugyanakkora erőre van szükséged, mint addig. Ha a megnövekedett
> energiaszükségletedet (elkezdesz edzeni) táplálékból fedezed, akkor sem
> nagyon fogy a zsír. Ha megtartod a táplálékbevitelt, és elkezdesz több
> energiát leadni, akkor az isten sem ment meg a fogyástól. Szerintem.

Ez így szépen hangzik, a dolog ennél kicsit szarabb. Van olyan, hogy
egyszerűen beint a szakszervezet, nem tudja az ember kifejteni a kívánt
teljesítményt, munkát. Az a dühítő, hogy ott van a felhasználható sok
energia elrakva zsír formájában, és nem férhető hozzá, csak
mikrogrammonként kiadagolva, keserves kínok között. (Idősebb korra és/vagy
nem egészséges állapotra gondolok.) Na erre kéne valami okosat kitalálnia
annak, aki ért a bigyológiához.