[Epitesz-barkacs] 230Volt +...% és -...% ?

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2009. Sze. 19., Szo, 18:16:41 CEST

Halihó!

jhidvegi írta:
> Nemhogy biztosítható, hanem ha össze vannak kötve, csakis fázishelyesen
> állíthatják elő a feszültséget. Arról nincs konkrét infóm, hogy a freki
> állandóságát, hosszú távú nagy pontosságú tartását hogy biztosítják, de a
> mai világban nem probléma a jelátvitel hosszá távra sem.

  Nekem úgy rémlik az erőműgyakorlat idejéből, hogy maga a frekvencia tartása
adja a felvett és leadott teljesítmény mérőszámát. Ha nincs terhelés a
hálózaton, akkor túlpörögnének a generátorok, akkor vissza kell venni a
gőzturbinákon; ha túl nagy a terhelés, akkor az összes generátor kezd
lassulni, ekkor több teljesítményt adnak valamelyik erőműnek, amely - ha
egyedül képes ellátni a többletteljesítmény-igényt, akkor egyedül vissza tudja
húzni a frekvenciát.
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor