[Epitesz-barkacs] oszloprol betap es napsugar?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Sze. 29., K, 09:56:33 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2009.09.29. 09:40:50 +2h-kor írta:

> Ez nem elsősorban napsugár kérdése, itt inkább mechanikai védelmet
> kell biztosítsál neki.
> Ha UV-álló védelmet akarsz, akkor egy szál KPE csőbe húzd be. Ha
> olcsóbban akarod megúszni, nézz szét a környékbeli építkezéseken, nem
> maradt-e padlófűtőcső darab. Nem UV-stabil, de azért jópár évig
> kitart

a kordondrótra vagy 20évvel ezelőtt mü3-as (lehet, hogy más száma volt,
szóval a legvékonyabb barna, amin a napsugár is átvilágított)

a szőlő árnyékában rugalmas maradt, a napnak jobban kitett meg törik
(most kezdtem belefogni egy kis "delej-rendet" megoldani)

akkor a még rugalmasnak maradt mü-akárhányasokat újra befogom :-)