[Epitesz-barkacs] eph meg foldeles meg delej

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Sze. 29., K, 10:15:42 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2009.09.29. 09:55:20 +2h-kor írta:

> Agyon ne vágja az uborkatolvajt :-(
> Azért az betápok elérhetetlen magasságban vannak. Az
> érintésvédelemnek létezik olyan, hivatalos módja, ami arra szolgál,
> hogy a közelébe se mehess, ne tudd megérinteni. Elkerítésnek hívják.

leginkább a szakaszkapcsolóknál láttam földeléssel is felszerelt
betonoszlopot, és ott a feszítősodrony össze volt kötve a földeléssel,
és a feszítősodronyra rákötötték a betápsodronyt is,

gondolom, hogy a 0,4kV- os trafó csillagpontja valamennyire nulla is
meg föld is.....

ha viszont ez így igaz, akkor az én villanyórámra bejövő nulla
az oszlopon a földdel is összeköttetésben van?

ha viszont ez így igaz, akkor a villanyóra mért oldalán a "nullbontón"
keresztül  a földem is nullán van?

ha viszont ez így igaz, akkor a betonvasas alapbetonom is
összekötődik a szomszéd utca trafójának csillagpontjával?