[Epitesz-barkacs] villanyszereles

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Sze. 29., K, 13:40:41 CEST

a rugos olyan belul mint a wago. kivulrol egy luk latszik, ahol bedugod a drotot, es kesz, kihuzni mar nem tudod. mellette van egy gomb, amit nyomva tartva ki tudod huzni. es csatlakozasonkent ket luk van mindenen. ahogy irtam, inkabb villanykapcsolokon szokas, meg antenna aljazaton, konnektoron kevesbe, bar latttam mar azon is.

vajk