[Epitesz-barkacs] xp ratelepites

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2010. Ápr. 10., Szo, 20:33:06 CEST

Sziasztok!

Külső winchester, és menteni, menteni, úcsitszja!

+ két vinyó a gépben, mindegyikre egy teljes install addig a szintig,
hogy már dolgozni lehessen rajta. Persze az lenne az igazi, hogy a
második rendszer nem is a gépben van hanem a külső vinyón. Egy táphiba
valószínűsíthetően nem öli meg az USB-s winchestert. Vagy mégjobb:
duplázni a gépet, és hálón át mentegetni az új dolgokat :(.

A raiddel nemcsak az a baj, hogy táphiba viheti a másolatot is, hanem
az, hogy - nálam legalábbis - adatvesztés KIZÁRÓLAG a saját hibámból
fordult elő eddig! Mert pl. fölülírtam valami egy "mégjobbal", amiről
később kiderült, mégsem annyira jó :(.

Az XP visszaállításához meg használni kell a rendszerhelyreállítást.

Üdv
pi