[Epitesz-barkacs] oszloprol jovo sodrony

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Aug. 4., Sze, 08:58:06 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.08.03. 23:04:01 +2h-kor írta:

> Annak gyakorlatilag rá kéne lennie csatlakoztatva, ugyanis az kéne legyen a
> bejövő nulla.

akkor nálam sajnos másképpen van, mert az 1fázis nálam 2db
szigetelt (fekete) aludróton jön be, tehát az én nullám
szigetelten megy az oszlopig és a sodronyom
villanyászilag a "levegőben lóg"

és csak az oszlopon levő sodronyon keresztül földelődik
kb 5 - 6 oszloppal arrébb

azaz, ha a szigetelt nulla az oszlopig megszakadna,
akkor az én házikómban sem nulla, sem föld  nem lenne

ha most ekkor egy bilincset tennék a sodronyra, mit szólna az elmü?
(mert az óra előtt nem tudnám a nullával összekötni, tehát az órába
direktben nem jutna be, hanem az óra után tudnám EPH-ra tenni
"az órát megkerülő földelés ")