[Epitesz-barkacs] Amper + mm2

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Aug. 8., V, 16:56:32 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.08.08. 13:41:35 +2h-kor írta:

> Egyik sem, csak érteni kell, mi miért van. Ez is egy szakma. Ha valamit nem
> értünk egy másik szakmából, az nem baj, de ennek megfelelően célszerű
> ráközelíteni.

ezért is kérdezem, hogy hogyan közelítsem

> Nem az, nagyon jól használható sokmindenre. Én pl, ha nem lennék lusta,
> vennék
> egy kisméretű tekergetős hosszabbítót, és rá raknék 0,75-ös vagy még
> vékonyabb,
> de annál hosszabb kanócot abból a célból, hogy a külsős melóknál a lámpának,
> szkópnak, pákának legyen delej, jó messziről elérjen, de mégis pici legyen.

összesen 100 - 200 Watt terhelés erejéig jó is lenne

> Persze van alternatíva is, pl millás tételben elemes szkóp (fluke), meg
> gázpáka,
> meg elemes ledlámpa. Asszem a hosszabbító az olcsóbb. :)

> Ha meg durvább delej kell, hasonló dobra (esetleg nagyobbra) rá lehet

a mai porszívókban is 0,75-ös van, ( 1200Wattos kefés motorhoz )

> tekerni
> akár 2,5-ös vagy még durvább kanócot is. (4-eset már nem érdemes, mert a
> villásdugó úgyse bírja. 2,5-ös is csak azért lehet érdemes, hogy ha jó

most próbáltam ki, a villásdugóba 4-est (szürke érvéghüvely) pont jól lehet
beletenni, rászorítva a csavart úgy beszorítja, hogy az érvéghüvelyből
kirántani sem tudom a sodrott drótot

igaz, hogy ilyen dróthoz a második fehér védőburkolattal már nem férne bele
a villásdugóba, de 1 védőrétegben igen