[Epitesz-barkacs] Amper + mm2

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Aug. 8., V, 19:07:57 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> összesen 100 - 200 Watt terhelés erejéig jó is lenne

Jó lenne az még akár 5-800W-ra is, csak kW-okra nem.

> a mai porszívókban is 0,75-ös van, ( 1200Wattos kefés motorhoz )

Naugye. Bár még sosem néztem, de ezeknél az a szempont, hogy fel tudjon
tekeredni arra a kis helyre, amit szántak neki.

> most próbáltam ki, a villásdugóba 4-est (szürke érvéghüvely) pont jól
> igaz, hogy ilyen dróthoz a második fehér védőburkolattal már nem
> férne bele a villásdugóba, de 1 védőrétegben igen

Szóval az a baj vele, hogy korrektül nem tudod berakni a kábelszorító alá.
Aztán az is, hogy ezek a villásdugók 16A-re vannak kitalálva, erre meg eléggé
fölösleges a 4-es kanóc, hacsaknem a ménkű hossz indokolja.