[Epitesz-barkacs] ennek mai megfeleloje?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Aug. 15., V, 10:59:39 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.08.15. 07:54:16 +2h-kor írta:

> Mivel nem az áramszolgáltató gyártja, hanem ő is veszi valahol, szerintem
> tuti
> lehet kapni. Meg azt is biztos, amit helyette javasoltál, bár ez egy régebbi
> holmi.
>
> Mire kell amúgy? Kültéri vagy beltéri alkalmazású lenne?
> Régi is, meg új is létezik jó nagyáramú sorkapocsból. A régi úgy néz ki,

kb 1970 -es években lehetett, amikor az oszlopról szigetelt kanócok
jöttek be a házakba, és a tetőtartó cső aljánál volt/van egy kanyar, és
mellette
egy 150x150-es doboz, és itt  az oszlopi 6-os (tömör 1 szálas) aluminiumot  az

óráig menő 4-es (1 szálas, tömör) rézdróttal itt " tákolták " össze egy
sodrással.
és a szolgáltató ezt a sz at rt  abban az időben le is plombálta

mi 85-ben vettük ezt a házat a "meglévő ilyen tákoltvillanyos  állapotokkal"

no, ide kell  2db olyan alkatrész, ami a 6-os alut és a 4-es rezet
is rugós ( és szeretném ha rugós + csavaros) módon. sodrás nélküli
módon össze tudja csatlakoztatni, és ez a csatlakozás akkor még 30 évig
engem ki tudna szolgálni

történelmileg úgy alakult, hogy
nálam ez a tákolt sodrásos  büdös amperszagot árasztott
1990-ben, és az ELMÜ-nél mondták, hogy az első sodrásig az övéké,
onnantól meg már a mi feladatunk, mégha a méretlen szakaszon van is.
Hívjak egy "nem ELMÜs" villanyszerelőt, mert az ELMÜ ehhez nem is hajlandó
kijönni, és a külső szerelőnek majd  le kell szednie a plombát a
hibaelhárítás érdekében erről a dobozról,  oszt' annyi, szóljunk be, ha
készen vagyunk, aztán majd ők leplombálják

szóltunk, de úgy maradt

aztán falbontáskor a rezes szakaszon a véső megtalálta a delejt, és a 6-os
aluvezeték oszlopról jövő delej zárlati áramának megfelelő szikrázással
elszakadt. Életveszély elhárítás megtörtént, szóltunk, hogy plombálni kellene,
köszönték a hibabejelentést, de továbbra is úgy maradt

megint  hegesztenem kell itthon, szóval az  Al-Cu tákolt tetőtartói sodrás
( a 13A melletti 4Volt feszültségesés az óra és az oszlop között már
csak itt lehet) rövidesen "élet és tűzveszélyelhárítási gyakorlat"
helyszinévé
fog válni, de új kábel és új óradobozcsere, stb nincs beütemezve,
egy  "Al-Cu tákolt tetőtartói sodrás" hibája miatt, hanem azt a
sodrásos kb. 40éves szolgáltatói tákolást kell csak rugós-csavarosra
kijavítani