[Epitesz-barkacs] hova tegyem?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Aug. 20., P, 17:03:59 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.08.20. 11:26:33 +2h-kor írta:

> Nem tudom, de ha hoznak egy szondát, és leverik, bekötik, azzal elégedj meg,
> aztán amikor elmennek, még hárommillió másik szondát ráköthetsz utólag, ha
> attól  jobban alszol.

"A régi időkben ott volt a jó, megbízható, nagy kiterjedésű, jó
vezetőképességű víznyomó csőhálózat, amely meglehetősen jó földeléssel
szolgált. Ma már ez is a múlté. "

szóval én a fenti 25évvel ezelőtti "hagyományos földelési gondolkozás"
szintjén rekedtem meg

-----------------
"Megjelentek az olcsó, kényelmesen, könnyen és gyorsan szerelhető műanyag
nyomócsövek. Ezzel együtt viszont természetesen a földelések tetemesen
romlottak. Végeredményül elmondható, hogy a klasszikus értelemben vett
földeléses érintésvédelem gazdaságosan ma már nem alkalmazható!
Marad tehát a nullázásra való, esetenként nem minden nehézség nélküli áttérés
vagy az áramvédő-kapcsoló alkalmazása. "

Mihályi János
http://www.villanyszaklap.hu/cikkek.php?id=724
-----------------

tehát a "klasszikus értelemben vett földeléses érintésvédelem gazdaságosan ma
már nem alkalmazható!"
ennek ellenére a  "földelőszondás klasszikus" múzeumi múlttal  kell
foglalkoznunk

az már más lapra tartozik, hogy a nálam levő "szigetelt 6mm2-es nulla" mellett
5 nappal ezelőtt
a sodronyomat  már lenullázták az oszlopon,  tehát az " esetenként nem minden
nehézség nélküli
áttérés " műszaki háttere is meg lett :-)

ha a feszültségesés nem az Al-Cu sodrást melegíti, de az óra előtt van, akkor
már
nem azonnal kell megoldanom, hanem lesz időm félretenni apródonként a suskát.