[Epitesz-barkacs] fényképezőgép csavar men et milyen ?

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2010. Dec. 1., Sze, 14:13:59 CET

Hi,

2010. december 1. 13.35.20 Balázs Bámer dátummal ezt írta:
> Lehet, hogy nem fog tetszeni, de leírom: aki nyelvet akar tanulni, az
> fog.

  Van egy nagy mondása a pedagógiának és neveléstannak: "Ami Jancsi nem tanult
meg, azt János már nem tudja megtanulni". A nyelvnél ez hatványozottan így
van, nagyon szenvedős 30-35 éves fejjel nyelvet tanulni, saját példámból
tudom... de középiskolában és főiskolán nem volt szempont, tölteték volt, aki
akart, az se igen tudott fejlődni nyelvórán.
--
Auth Gábor