[Epitesz-barkacs] merre vigyem...?

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2010. Dec. 17., P, 20:43:56 CET

Szervusz Mágus!

> van  egy indesit beépíthető gázfőzőlap a konyhában

Azért a kémény nem az ördög találmánya. Itt szépen földúsul a CO2 is a
pára mellett, ami nem egészséges (most elvetjük a CO keletkezését). A
nyílt láng veszélyes is, nekem már gyulladt meg így ingem (rajtam),
mert hiába mondom az asszonynak, hogy egy percre se hagyja úgy. Én nem
gondolkozok abban, hogy valahol valami ég. Mindezek miatt a gázművek
és a gázkészülékgyártók is tiltják a tűzhely fűtési célú használatát.

Ha már mindenképp ezt akarod, a helyedben a sütőt használnám, ha
lenne, bár az égéstermékekkel ott is gond van.

szia: Balázs