[Epitesz-barkacs] merre vigyem...?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Dec. 17., P, 22:51:45 CET

Balázs Bámer wrote:

> nyílt láng veszélyes is, nekem már gyulladt meg így ingem (rajtam),
> mert hiába mondom az asszonynak, hogy egy percre se hagyja úgy. Én nem
> gondolkozok abban, hogy valahol valami ég. Mindezek miatt a gázművek
> és a gázkészülékgyártók is tiltják a tűzhely fűtési célú használatát.

Hát nem azért, mert vannak olyanok, akik simán belefexenek a nyílt lángba. :-)
Vagy olyan erős volt a fény, hogy nem látszott a láng?

> Ha már mindenképp ezt akarod, a helyedben a sütőt használnám, ha
> lenne, bár az égéstermékekkel ott is gond van.

Azért nem tartom jónak, mert a sütőben elég jó esélye van a CO keletkezésének.
Ha sütnek, akkor úgyis szoktak szellőztetni minimum utána, és eleve nem tart
sokáig egy-egy sütés. Ha viszont órákig megy, mint egy fűtés általában, akkor
lehet, hogy ottpusztul mindenki. Ennél még fagyoskodni is jobb.