[Epitesz-barkacs] merre vigyem...?

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2010. Dec. 18., Szo, 05:14:08 CET

Szervusz HJózsi!

> :-) Vagy olyan erős volt a fény, hogy nem látszott a láng?

Nem látszott.

> és eleve nem tart sokáig egy-egy sütés. Ha viszont órákig megy, mint egy
> fűtés általában, akkor lehet, hogy ottpusztul mindenki. Ennél még
> fagyoskodni is jobb.

Jól be kell állítani. Különben amikor nálunk még nem volt födém
hőszigetelés, és novemberben olyan 5 fokok voltak, fűtöttem, mint a
disznó a cserépkályhával és egy villanyradiátorral két helyiséget:
konyhát és szobát. 15 fok csúcs volt, két gagyában programoztam itthon
(mozgás nélkül kellemetlen ám). A gáztűzhely viszont eszembe sem
jutott, inkább cidri.

szia: Balázs