[Epitesz-barkacs] Padló, mennyezet + egyebek

Szaniszlo Zsolt szaniszlo.zsolt at gmail.com
2010. Dec. 29., Sze, 22:15:51 CET

Kedves szepygab,

Köszönöm a válaszokat.

> Mindent lehet, de nem biztos, hogy érdemes. Biztos csak a vízszintes
> felületre kéne még szigetelés? A ferde síkokra nem?
> Drágább, de korrektebb megoldás lenne leszedni a gipszkartont,
> kiegészíteni a meglevő szigetelést, _rendes_ párazáró fóliát felvinni
> (gyanítom, hogy ahol a szigetelés vastagsága kevés, ott párazárással
> se sokat foglalkoztak, Te meg nyilván nem akarsz penészt tenyészteni
> a hőszigetelésben), majd visszatenni egy új gipszkartont.
> Jó részét Magad is megcsinálod.
> Az alulról hőszigetelés a plafonon csak elmegy, de az oldalfalakon
> [...]

De, a ferde síkokat is kellene.
"Sajnos" a legolcsóbb (de még megfelelő) megoldást muszáj választanom.
Plafont bontani - csak ha semmilyen más megoldás nincs -
nem szeretnék, penészt tenyészteni mégúgysem. A fentiekből azt szűröm
le, hogy gond nélkül lehet belső oldalról
hungarocellezni penészedés nélkül, de "szakmailag nem korrekt"? :)

Köszönöm!
Zsolt