[Epitesz-barkacs] fozes: nagy hus egyben sutese

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Dec. 31., P, 12:03:47 CET

szia!

betettem a sutobe.
gyomber nem volt itthon, meg a fuszerekkel amugy is elmentem a magam iranyaba,
de azt, hogy eloszor pirit, aztan lassan, meg hogy nincs parolas, azt
megfogadtam. ejfelre vagy kesz lesz, vagy nem. legrosszabb esetben korbefarajuk
mint az okrot, aztan a kozepet visszatesszuk. meg szerintem sorrel is meg fogom
kinalni.

maghomerom nincs, pedig jezuska szemezett vele. racsom sincs, amit ala tettem
volna, 4db egymasbaakasztott villa van alatta. az en sutomon 60 fok a
legalacsonyabb :-)

vajk