[Epitesz-barkacs] vízóra csere után

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Feb. 25., Cs, 17:04:48 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.02.25. 16:09:48 +1h-kor írta:

> Nagyon rá vagy kattanva erre a témára. Mi az ábra? (Ha nem vagyok túl
> indiszkrét.) Sikerült megsérülnöd a lábszáradon, és nem akaródzik gyógyulni?

volt korábban egy lábszársérülésem, csontig beszakadva egy vasdarab által
az  begyógyult, azon túl vagyok.

volt a betegségem idején ödéma, és egy gyógyszer mellékhatása miatt
úgy bedagadt, hogy a bőr alatt bevérzett mindkét lábszáram

megtaláltam a ParmindexCD-n (OGYI) a gyógyszereim között a bűnöst,
azt kivettem a gyógyszereim közül, és az ödéma megszünt

sajnos a bőralatti bevérzés nem szívódott fel, és se bőrgyógyász, se egyéb
szakorvos nem talált rá megoldást, a "törődjön bele" volt a legmagasabb szint

jelenleg van néhány pont, ami "kifakadáselőtti állapotban" van, és
így kezdődött az ismerettségi körömben egy néninek is, aki utána
rendszeresen újrakötözésre járt a Péterfibe az orvosi indikáció szerint,
aztán amputálták

> Ez a zacskós oxigén olyan dolog, amihez tényleg semmi orvosi beavatkozás nem
> kell. Mivel ez bőrön át működne, nem tüdőbe, ezért szerintem az ipari oxigén
> is megfelelhet.

a tüdőbe menő zeolitos helyszíni simalevegőből oxigént előállító
is csak 95%-ost  tud, amit az OEP a tüdőbeteg dohányosoknak kiad

a háziorvos azért nem tud más dologról, mert
---------
VIII. ORSZÁGOS HÁZIORVOSI NAPOK
2009. május 22-24.; Balatonfüred (Hotel Flamingó)

Ezután következett Prof. Dr. Böszörményi Nagy György előadása Házi
betegellátás:
oxigénterápia címen. Az oxigénterápia jellemzően a krónikus degeneratív,
súlyos
klinikai státuszban lévő betegeket érinti, általában tüdőgyógyászati feladat,
!!! ritkábban kapcsolódik cardiologiai, !!! háziorvosi ellátáshoz.
!!! Böszörményi Nagy doktor ennek !!! előre bocsátása után !!!
a téma orvostörténeti hátterére világított rá: az 1770-e években terelődött a
figyelem a
levegő égést tápláló tulajdonságára. ....
--------------
ez a fazon a magyar főtüdőgyógyász, ezért van az, hogy csak a dohányos
tüdőbeteg
juthat hozzá

ha a háziorvosoknak nem szabad észrevenni (hivatásrend), csak akkor tudok
ehhez jutni,
ha az OEP-nél én ki tudom harcolni magamnak :-(

> Amúgy lehet nagyobb zsákban is oxigénezni, pl molyzsák... akár hónaljig is,
> vagy nyakig. Minél nagyobb a felület, gondolom annál nagyobb a diffúzió
> összességében, ha egyáltalán van ilyen bőrön át történő oxigén-diffúzió. Gon
> dolom a nyílt sebeknél intenzívebb a dolog.

> Aztán végső megoldásként - ha már semmi se segít - szóba jöhet valami profi
> bőrgyógyász is. :-)

a kerületi "profi szakorvos" a hivatalos rendelőben mondta a "törődjek bele"
stb,
úgyhogy örülök neki, hogy a faluban levő drága medicalcentrumba nem tudok
elmenni, mert ez a "szakorvos" a falusi centrumban sem tud többet, pedig ott
is kint
van a neve, mint "profi" :-)