[Epitesz-barkacs] fűtés nyomásvesztés

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2010. Jan. 4., H, 14:46:12 CET

> Á, a kazánban ez nem okoz problémát. A zaj két forrásból származhat:
> levegős lehet már a rendszer, a másik meg hogy ha kicsi a nyomás, akkor
> alacsonyabb a forráspont, és ha ezt eléri a hőcserélőben, akkor zajosan
> melegíti a vizet.

Megkönnyebbültem. Iszonyú hangja volt, de végül is el tudom képzelni, hogy a
nagy sebességgel áramló, zubogva forró víznek ilyen hangja van egy
hangszóróként is jól funkcionáló hőcserélőn keresztülvezetve.

> A láng csökkentésével lehet orvosolni.

Csak vízmelegítésnél jelentkezett, fűtésnél nem. Vízmelegítésnél is csak
teljesen kinyitott zuhanynál.

> Nem lehet áganként nézni? Szokott lenni ez a sokcsapos elosztó bizgentyű

Minden bizonnyal van bizgentyű, de le van csempézve, így valószínűleg csapok
sincsenek rajta. Kifelé csak a két főelzáró látszik a két ágban.

Palasik Sándor