[Epitesz-barkacs] fűtés nyomásvesztés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 4., H, 16:24:48 CET

Palasik Sandor wrote:

> Csak vízmelegítésnél jelentkezett, fűtésnél nem. Vízmelegítésnél is csak
> teljesen kinyitott zuhanynál.

Aha, akkor világos. Akkor kell a kakaó rendesen, biztos ment vagy
huszonkilowattal ilyenkor. Ezek szerint ez valami lángmodulációs cucc,
tehát fűtésnél jóval lejjebb tudja magát szabályozni.

> Minden bizonnyal van bizgentyű, de le van csempézve, így valószínűleg
> csapok
> sincsenek rajta. Kifelé csak a két főelzáró látszik a két ágban.

Szerintem ki kéne bontani odáig, hogy csövenként lehessen hozzáférni.
Kisebb kár lesz így, mintha majd szól a szomszéd, hogy az ágyába csurog a
víz.

Valszleg az előremenőben vannak elzárható csapok is. Ha a visszatérőben is
vannak (célszerű így csinálni pont azért, hogy ha vmelyik radiátor
kilyukad, ne kelljen tök leállítani a fűtést), akkor csak annyit kellene
tenned, hogy áganként elzárogatod mindkét csapot. Többnyire vmi
szerszámmal lehet elzárni.