[Epitesz-barkacs] fűtés nyomásvesztés

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Jan. 4., H, 16:34:54 CET

ez jo otlet.

minden radiatort elzarsz, meg a kazannal is elzarod az eloremenot, visszaterot is. (meg kikapcsolod a kazant). varsz. ranyitod a kazannal az eloremenot, majd a visszaterot. amelyiknel elmegy a nyomas, abban a halozatban van a luk. persze ezzel meg mindig nem mentel sokra, mert a ketto jo esellyel vegig egymas mellett megy.

mikori haz, mikori futesrendszer? milyen csovek?

ha pl 5retegu, akkor csak idomnal lehet lukas. ha rez, es be van betonozva, akkor barhol szar lehet. vasat csak nem betonoztak be.

tolni kell jo forro futovizzel, es a meleg alapjan kitapogatni merre megy a cso. a tapogatas kozben hatha megerzed a vizet vagy a szetarado melegseget is.

vajk