[Epitesz-barkacs] vorosrez festes

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Jan. 5., K, 14:28:21 CET

Mágus Bérprogram Demo  írta 5 Jan 2010  14:16 levelében:
> Az el~Nször fényes felületen egyre sötétebb barna oxidréteg
> képz~Ndik, majd néhány év után a rézre jellemz~N nemes zöld patinává alakul,
> ami különleges megjelenést kölcsönöz házunknak.
Kb. 10 éve újra kellett bádogozni a Templomunk toronysüvegét, mert
még golyóütötte lukak voltak rajta.
Még a nagy rézáremelkedés előtt volt. Egy év alatt bebarnult, de
zöldülni még nem kezdett. Szerintem hamarabb zöldül olyan környéken,
ahol sokat fűtenek szénnel, vagy magas kéntartalmú olajjal, amitől
lokálisan savasabb a csapadék, ill. a lecsapódó pára.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu