[Epitesz-barkacs] thermobox

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2010. Jan. 6., Sze, 11:01:06 CET

Szervusz Vala!

Tehát én a 15cm-en gondolkodom a falamra (Porotherm38NF) pedig sokan
> feleslegesnek tartják erre. A látszógerendás fafödémen 30cm üveggyapot van
> és 2. éve egy Praktikeres (50eFt) kályhám van gépi légcserével (utálom a
> radiátort látni).
> Már apósom sem tart annyira hülyének (nincs a gáz bevezetve) amikor 2,5 éve
> (nyáron) megvettem a tüzifát 40q=80000Ft, és az idén annak a második felével
> tüzelek és

Tehát csak a 38 NF ad annyi hőszigetelést, hogy a kályha kifűti? Mekkora az
alapterület? Egy év alatt 2t fa tényleg jó eredmény, legalábbis nekünk úgy
kétszerese megy el 80 m2 hagyományos tömör szigeteletlen falak esetén.
Fafödémen van egyedül 20-25 cm.

szia: Balázs