[Epitesz-barkacs] thermobox

ki vala kivala at vipmail.hu
2010. Jan. 6., Sze, 15:06:22 CET

>Tehát csak a 38 NF ad annyi hőszigetelést, hogy a kályha kifűti?
ha hétvégén az asszonyra van bízva 24 fok fölé viszi (este szellőztetni kellett nem egyszer, hogy el lehessen aludni...
Teljes kép az, hogy a nagy hidegekben (nálunk -17 volt a csúcs) ha későn érünk haza lehűl. Tény hogy ekkor kapkodósabb a begyújtás.
Mi 5-fél 6 óra körül szoktunk begyújtani, este 10-ig pótolgatjuk az akácot, parázs, lezár. reggelre marad ált 20-21 fok (attól függ mennyire szeles az éjszaka, mert az étkezőablak gumiszigetelése 10cm-en ki van vágva a fa nyílászáróban)
Amikor kemény -ok voltak 15 fokra is lehűlt a lakás mire hazaértünk, de nem a panel kényelmét valljuk, télen üzemszerű a hideg. Párom sem nyafog, kb egy óra és 20fok van. Eddig begyújtunk, megetetjük itatjuk a jószágot, megnézem a fóliát, behordom a kocsiból a cuccokat, beindul a tea, kapuccsi...

>Mekkora az alapterület?

igen, én is meglepődtem, az hozzátartozik, hogy a lábazat és a fal találkozásánál ha nem megy a szellőzés párakicsapódás van amikor nem tudja az asszony kivinni a ruhákat száradni. A lakás 96m2, az ablakok 1,4-esek, még az a terv, hogy átfabrikáltatom 3rétegűre (szárításkor, vagy amikor a lányok nekiállnak tusolni, 2cm páragyöngy az ablakok alsó részén., de később elmúlik

Tibor