[Epitesz-barkacs] fűtés nyomásvesztés

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Jan. 6., Sze, 20:40:50 CET

k_tibor írta 6 Jan 2010  20:36 levelében:
> Elhiszem, hogy ritka dolog, valószín~nleg selejtes volt az egész
> széria. F~Nleg, hogy nem ez volt az egyetlen hiba a házban.
Sose értettem, miért jó ez az ötrétegű csőrendszer.
A gyártása sokkal bonyolultabb, mint egy sima csövet extrudálni, még
ha arra diffúziózáró réteget is hordanak fel (lakkozással vagy
koextruzióval).
A mezei KPE csőtől, a különféle padlófűtés csövekig annyi célra lehet
extrudált csövet használni, miért kell csak a víz és fűtési
gerincvezetékekhez más elvűt alkalmazni?

Udv

szepygab
http://jokaja.hu