[Epitesz-barkacs] fűtés nyomásvesztés

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Jan. 9., Szo, 09:57:16 CET

jhidvegi írta 9 Jan 2010  9:39 levelében:
>  Falban is
> használják, vízvezetékként, rendesen elvakolva, de lehet, hogy ha
> ráközelítenék finom vizsgálati módszerekkel, megtalálnám a korrózió
> jeleit.
Falban vezetett vízvezetéket amúgy is illik leszigetelni, hogy a
kondenzvíz miatt ne nedvesedjen a fal. Ez egyúttal távol is tartja a
vakolatot, sőt még a hőmozgását is biztosítja.

> Szóval én már sokminden ilyesmiben a m~nanyag híve vagyok. Veled
> ellentétben pl a kpvc csövet is elfogadhatónak találom a ragaszthatósága
> miatt. A kpp cs~N is biztos jó, csak nem ismerem a szerelvényeit, amikkel
> egyszer~n elágazásokat lehet csinálni. De ha a falf~ntés cs~Nhöz vannak, és
> nem bumszli méret~n, drága holmik, akkor csak vannak a pp-hez is, nem? Jó
> lenne megismerni a mai szerelvényeket, anyagokat.
Nem tudom, miért emlékszel úgy, hogy nem fogadom el a KPVC-t. A
szellőzés kapcsán felhívtam a figyelmet egy szempontra, amit
olvastam.

A PVC vízvezeték óriási előnye, hogy baromi ocsó és spec eszközök
nélkül, ragasztással szerelhető.
Az össze PE és PP rendszereket hegeszteni kell, vagy tömítőgyűrűs
csatlakozókra van szükség.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu