[Epitesz-barkacs] vezetekes gaz robbanasa

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2010. Jan. 25., H, 23:51:40 CET

jhidvegi írta:
> Ők meg benyalhatnak! Ugyanis, ha bárhol panaszkodnak a lakók, hogy akár
> valami üzem, akár valakinek a tevékenysége büdöset okoz, és ez
> elviselhetetlen, akkor kimennek mérni valami egészségre ártalmas
> szennyező anyagot, és persze nem találnak. Hogy aztán elokádják magukat
> az emberek, az már nem számít. Ilyenkor hol van a bűzmérés?

NEked elég volna 3 szál kapor, vagy egy kávéfőzés. A bűz rohadtul nem
olyan egzakt dolog, amit műszer mér. szerintem a Penn állami
bűzműszergyártók kaphatják be :-)

> Na mindegy, hálistennek ritkán érint. (Minap pl, amikor az egyik
> szomszéd valami kályhába beletömött talán pvc-t, nem tudom, de olyan
> szag volt, mintha kiömlött volna valami pvc oldószer. Láttam a kéményből
> jövő dzsuvát. Szerencsére hamar elfogyott az anyag, csak pár órát
> kellett kibírni.)

Anyósom meg lehülyézett, amikor előadtam neki, hogy szivesebben
bringázom a belvárosban, mint Budaörsön. Itt mindenki falun érzi magát,
és mindent eltüzel. Beértem Budaörsre a jó nagy emelkedő után elég
hevesen vettem a levegőt, és akkor bejön a szén, meg a fene tudja mi
égetéséből az a fojtó szag... rémes.