[Epitesz-barkacs] szures szellozteto rendszerben

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Jan. 27., Sze, 06:42:04 CET

Balázs Bámer írta 27 Jan 2010  6:03 levelében:
> Ha szell~Nztet~N rendszerbe (pl. amiben ellenáramú h~Ncserél~N is van),
> porsz~nr~Nt teszek, az milyen mértékben fogja vissza a szell~Nzést? Most
Valamilyen mértékben mindenképp, de jó esetben ez a nyomásveszteség
bele van számítva a rendszerbe.

> olyan van nálunk, hogy a fürd~Nb~Nl egy 150-es cs~Nventi
> www.rosenberg.ru/upload/RS%20150.pdf kinyomja a leveg~Nt a szabadba. Persze
> ez még nem h~Ncserél~Ns, csak kezdemény. Na ennek a küls~N nyílását befedtem
> gézzel, hogy ne menjen tele pókkal. Olyan mérés készült, hogy a ház résein
> keresztül szívhatta be a leveg~Nt, majd ezen nyomta ki. Hát alig lehetett
> valamit érezni a cs~N szájánál. Leszaggattam a gézt, egyb~Nl javult a
> helyzet. Igaz, hogy ha van valami rendes betáp is, azon jobban mehet be a
> leveg~N, de egy rendes porsz~nr~N is többet fog, mint a géz. Mi várható
> [...]
Az, hogy ennél jóval nagyobb felületű lesz a szűrő, pl egy redős
szűrő.
Egyébként a 2 m/sec sebességű áramlást kézzel alig érezni, nagyon
kicsik egy ilyen háztáji szellőztető rendszerben a légszállítások
(100 - 300 m3/h)

Udv

szepygab
http://jokaja.hu