[Epitesz-barkacs] szures szellozteto rendszerben

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2010. Jan. 27., Sze, 06:48:07 CET

Szervusz Szépygab!

> Valamilyen mértékben mindenképp, de jó esetben ez a nyomásveszteség
> bele van számítva a rendszerbe.

Na azért kérdezem, mert nekem kell beleszámolnom.

> Az, hogy ennél jóval nagyobb felületű lesz a szűrő, pl egy redős
> szűrő.

Magyarul ilyet vegyek.

> Egyébként a 2 m/sec sebességű áramlást kézzel alig érezni, nagyon
> kicsik egy ilyen háztáji szellőztető rendszerben a légszállítások
> (100 - 300 m3/h)

De akkor ez folyamatosan menne, nem? Ahhoz viszont halknak is kellene
lennie, ami erre a cuccra nem igaz. Igaz, most valóságos kis szelet
csinál a csőben, erősen érezni odatartott kézzel. Arra gondolok
inkább, hogy párszor naponta gyorsan átforgatná a levegőt, akkor
hangos is lehet, minthogy folyamatosan menjen. Így nem kell
foglalkozni a zajcsökkentéssel.

szia: Balázs