[Epitesz-barkacs] levego-hevito kerdes

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2010. Jan. 28., Cs, 15:25:30 CET

> Ha nekem kéne ezt a levegős kazánt megcsinálnom, nem lenne kisebb a
> légcsatorna keresztmetszet, mint 20 centi. A tűztér körül van ugye 4*40*5

Na és mi lenne a légcsatorna hőszigetelésével? Vagy csak 80 fokos
levegő jön ki, de az iszonyat tömegárammal, vagy jóval melegebb, de
kisebb iramban. Viszont mindenképp hőszigetelni kell a légcsatornát,
utóbbi esetben az sem mindegy, mivel és hogyan. Ha csak egy szobába
viszi be, akkor ez hagyján, de ha többe, már nem triviális. További
kérdés, hogy hogyan lép be a levegő a légtérbe (huzat). Nagy
csarnokokban ugye elég magasan van az ilyen légfűtés, lent nem mozog
semmi. Vagy kígyózik a falon aztán 20m után kimegy? És még mindig ott
van a borzalmas hang...

szia: Balázs