[Epitesz-barkacs] levego-hevito kerdes

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2010. Jan. 28., Cs, 16:04:50 CET

> Mér nem számolsz? Komolyan gondolod, hogy iszonyú tömegáram kell? Hát a

Térfogatáram, na. Tényleg nem tömeg.

> De csak ha te csinálod, és szíved lelked összes jóindulatát belerakod! :-)

Nézd, én egy egyszerű elszívót csináltam eddig a fürdőszobába.
Valamilyen szinten ki van találva, kondenzvíz-elvezetés pl. mindenütt
jó, 150 mm átmérőjű csövek, viszonylag lassú (igaz, axiális) venti.
Mégis zavaróan hangos. Ma már nem így csinálnám, nem is így fogom
átalakítani. Na most ehhez itt még meleg (forró) levegő, kazán védelme
stb hozzájön, a leírtakból vélhetően legföljebb annyi tapasztalattal,
mint amit én szereztem a fenti elszívóval. Borítékolható az elkészült
rendszer azonnali átépítési igénye (-: igyekeztem finom lenni) mint
ahogy bennem is fölmerült az enyémre. Csak az sokkal összetettebb,
sérülékenyebb (veszélyesebb) rendszer lenne, illetve sokkal több
hatása van (fűt is), így nem valószínű, hogy csak a zaj zavarná, mint
engem. Persze nekiugorhat, és sokat tanulni is fog belőle, de a
tanulópénz is több lesz, mint az én 25000 Ft beépített anyagom.

szia: Balázs