[Epitesz-barkacs] melysegelesseg tema

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2010. Júl. 12., H, 17:58:50 CEST

Szervusz HJózsi!

> Ezt elhiszem, de valahogy zavar, hogy az operatőr akarja eldönteni
> helyettem, hogy mit nézzek, mire koncentráljak - folyamatosan. Pedig lehet,
> hogy van egy jelenet, és engem pl a célszemély mögötti ajtó kilincse vagy
> egy kép a falon per pillanat jobban érdekel. :-)

Azt színháznak hívják, ott még a páholyban levő nőket is lehet bámulni
(-: más a műfaj.

> előtt és után 1-1 méterre már minden homályos, sőt, ha szembe fordul velem,
> akkor vagy a háta, vagy az orra, vagy a farka éles, minden más életlen. Ez
> az én felfogásomban durva erőszak.

Pedig ez fő művészi eszköz is lehet:
http://www.fotolista.hu/keptar/php/list.php?orderby=user&id=1239&fid=0

lapozz pár lapot hátrébb, ő mestere ezeknek a dolgoknak. Különösen az
ellenfényben csillogó vízcseppekből lehet sokat kihozni, de akár a
lemenő Nap is lehet szép homályos vörös háttere egy rovarnak. Ilyen
fotóm nekem is van.

szia: Balázs